Selamlar herkese
6 hafta 3 günlük hamileyim kabızlıktan şikayetçiyim hamile olmadan önce düzenli tuvalete çıkan biriydi :( hamile olupta kabızlık yaşayan oldu mu acaba göbeği hiç yoktu kabızlıktan dolayı 5 aylık hamile gibiyim :((
Tüm doğal yolları denedim tavsiyeniz nedir ?