Alaksgul Adetime 2 gün var önceki adet zamanlarımda hep canım tatlı isterdi bu sefer sürekli tuzlu şeyler canım istiyor ve adet belirtisi yok arada kramplar giriyor böyle yaşayıp hamile olanlar var mı acaba bana bilgi verir misiniz
rumeysa_mom Alaksgul bende burda beklim canım ben de iki haftadır çok fazla tatlı yiyorum canım çok çekiyor şekerim bile yükselmişti o yüzden 😅😅
skulentizm Alaksgul ben de adete üç gün kala ağrılar başladı ama zaten günü gününe olurum o yüzden şüphelenmedim. Ama normalde ben de tatlı seven biriyim şu an düşününce o dönem hep börek tuzlu kurabiye gibi daha tuzlu şeyler canım çekti
Alaksgul rumeysa_mom biz bu bebişleri elimize alana kadr herşy yapcaz galiba şu 2 gün hemen geçse test yapsam
Alaksgul rumeysa_mom tabiki canım Allah izin werirse cuma testi yapcam alıp haber ederim mutlaka inş dua et bana olur mu 10 aydır ewliyim eşim çok istiyo bende istiyorum adet düzensizliqi wardı bende hacamat yaptırdm qeçen ay düzene qirdi bu ay umutluyum hayrlısıyla qelsn artk
Mavicee Benimde takvime göre yarın regl günüm ama oruç tuttuğum için daha geç de olabilirim regl. Dün erken gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı maalesef
rumeysa_mom Alaksgul rabbim güzel gönlüne göre versin canım rabbim kucağını boş bırakmasın 🤲🏻🤍bende 10. Aydayım evliliğimin, yeni evlendim bende, benim eşim de çok istiyor ama bilmiyorum rabbim nasip etsin tez zamanda 🌸☺️
Alaksgul rumeysa_mom maalesef canım bu ayda yok yarın adet günüm normlde ama daha yeni 1 damla leke qeldi pembe gibiydi bilmiyorm dewam qelir mi yada yerleşme kanaması nı yarın belli olur herşy üf moralim bozuldu yine allahım bebek isteyen herkesin kucağını doldursn inş
rumeysa_mom Alaksgul morelini bozma canım nasipten öte yol yok bende çok bekliyordum sabah kalktım pembe kan gördüm çok isterdim yerleşme kanaması olsun ama sonradan adet olduğunu anladım :(((
Alaksgul rumeysa_mom ya tüh walla bende yerleşme kanaması olsn istiyorm bakalm sabaha nasıl olcak hayrlısı aynen öyle nasipten öte yol yok
rumeysa_mom Alaksgul inşallah herşey gönlünce olur canım sabredelim sabrın sonu selamettir rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur 💖🩷
Alaksgul skulentizm ben ilk defa öyle oldum tuzlu şeyler yedim bekarkende evliyken de yıllardır tatlı yiyodm bi şüphelenmiştim ama adet oldum zaten canım hayrlısı buymuş