Herkese merhaba. Gebelikte kızamıkçık hakkında bilgisi olan var mı arkadaşlar 7+3 haftalık hamileyim cuma günü verdiğim kan sonuçlarımda rubella yani kızamıkçık sonuçlarım yüksek çıkmış daha önce geçirmişsin dedi doktor şuan aktif değil dedi ama bende hiç bir belirti vs olmadı hamilelikte çok tehlikeliymiş ne zaman geçirdiğimi de öğrenemiyorum ilk haftaları da olabilir diye korkuyorum hiç bilgisi olan var mı?