Merhaba bugün doktor kontrolüne gittim kızlar 38+3 için sezeryan günü aldık. Doktorum suyumun fazla olduğunu söyledi ama sezeryan olmamın suyumla alakası yok böreğimdeki sıkıntıdan dolayı sezeryan olacağım. Benim gibi bebeğinin suyu fazla olan var mı? Doktorunuz ne dedi?