edasontr kızlar karnımın alt kısmı şiş kafa var gbi acıyor bide ne olablr acaba basına gelen varmı ?? 1 hafta once gitmistüm hstaneye erken dogum demişti ama
tatlibebegim_ edasontr benimde vajina yumurta gibi resmen hemen üstü kafası doğum kanalına girmiş o baskı yapıyomuş
Bsrrgl edasontr Allah kolaylık versin bende 32 deyim bir tane ile zorlanıyorum sürekli taş gibi toplanıp sertleşiyor çok canım acıyor
Tugba-ikizler edasontr benımkılerde ıkız yarın 31 haftalık olacaklar çok şükür 🤲 makat gelısı dedi doktor o yüzden biraz rahatım ılk hamileligımde kızım hep alttaydı ağrım çok oluyordu ve erken doğum demıstı ıkız olduğu için Buda erken doğum olabilir ama sımdılık ıdare edıyorum
tatlibebegim_ edasontr bekliyorum valla erken doğum gözükmüyo dedi nst girdim sancı çıkmadı kafası nasıl doğum kanalına girdi anlamadım çok hareketli ondan mı acaba ki
edasontr tatlibebegim_ olablr valla bende elimle hissediyorjm kafasımıdır artk blmiyorum mide bulantısına kalktım smdi gene 🥹 off allah yardımcımız olsun ya biran once dogsada bitse🥹
edasontr Bsrrgl benm karnım acımıyor da iste alta baskı var o biraz acıtıyo mide bulantısıda eklendi smdi blmiylrjm napıcam
Bsrrgl edasontr kaçıncı haftada alacak doktor. Bende kalp yetmezliği sebebi ile çok bekleyemeyecegim.
Mlk_92 Merhaba benim şuan 31 hafta. Bir diğer çarşamba 32 hafta olacak. 32 haftaya girmiş mi oluyor 32 hafta artık dolup 33 e mi dönmüş oluyor acaba kafam karıştı. Ona göre doğum izni yazacak doktor 🙄 bildiğimi de karıştırdım iyice
edasontr Mlk_92 carsamba gunu izin alablrsnz 32 oluyor 32 de alablıyorsnz zaten benm ikiz oldıgu icin 30 da alablıyordjm 31+3 de aldım bende
Eminesahin1 edasontr 30da alınmıyor mu ikiz gebeliklerde rapor benimde ikiz 29 haftalığım 31de de alabilir miyim
Mlk_92 edasontr doktorum 32 dolduğu zaman verebiliyoruz dedi orda kafam karıştı. Şuan 31+3 ayın 20 sinde 32 olacak. 32. Haftayı doldurmuş olacağım o zaman rapor alabilcem. Bende zaten 32+1 olduğu gün randevu aldım sorun olmaz herhalde
Eminesahin1 Aseliii 31e kadar da çalışabilir raporu almadınız o zaman direk 31de çalışamaz raporu aldınız ?