numix İyi akşamlar herkese♥️ Adetime 2 gün var, akşam acilde beta baktırdım 40 çıktı. Sizce değerim nasıl? Yorumlar mısınız 🌸 Son adet tarihim: 16 Şubat.
trknnckrr numix 49 la öğrendim 2 gün sonra 102 yükseldi. Erken olduğu için düşük çıkmış olabilir. Önemli olan artışı. 2 gün sonra mutlaka tekrar yaptırın.
Boncukk123 numix hayırlı olsun canım daha çok minnak ☺️ ıkı gunde bir kan vererek ıkı katına çıkmasını takip et betan 1500 leri gördüğünde ultrasonla kese görünüyor inşaAllah sağlıkla betan artar ve görürsün 🤲🏻🌸
Zinnureyn35 trknnckrr merhaba ben adetim 3 gün gecikince acile gidip kan verdim beta550 çıktı sonuç için gitmedim internetten kendim baktım Başka hastaneye gitmeyi düşündüğüm için bi daha gitmedim. 10 gün sonraya istediğim hastenede randevu aldım. İlla 2 gün sonra bi daha gitmem gerekir mi ? Bu arada 4+4 oldum adet tarihine göre
ggmom numix 6sinda yaptırdım adet olmam gereken gün 36 çıktı 12sine kadar 671 olmuş bugün doktora gittim ama kesem henüz görünmedi binleri geçmesi gerekiyormuş
ggmom numix benim 5. Hafta reglime göre ama görünmedi betaya bak ara sonuca göre gün vericem dedi ben sürekli baktirmadim ya o strese girmeye gerek yok bence sağlıksız gebelik kendini illa hissettiriyor
numix ggmom ayy 🥺 ne güzel bir duygu dimi. Benim de reglime göre 3 hafta 5 günlük oluyor. Ben bir kere daha kontrol ettirmek istiyorum 🙈 2 katını göreyim sonra ben de beklerim