Limonlukekkk Kubratyfur bende öle bişi olmadı cildiniz kurumuş olabilir mi nemlendirici falan sürsenız bebe yağı vs çünkü ben yaz mevsiminde cildim kuruyunca kaşınıyorum
Ebrulim123 Kubratyfur benim de öyle sürekli kasintim var ama gebelikte normalmiş cilt gerilip kuruduğu için.25-30 lu haftalarda geçmişti şimdi 37 de tekrar başladı doğumdan sonra geçiyormuş