Gixemm Selam kızlar ayın 24 ünde sezaryen olucam inşallah ama benim sorunum şu göğüslerimden süt gelmeye başladı yani sütlerim boşa akıyor bu durumu yaşayan var mı benim ikinci hamileliğim ama ilk defa yaşıyorum sütüm boşa akıyor ne yapmam lazım
Gozdecaner Gixemm çok çok dokunmadan akar formdaysa bir çay bardağı tutun altına göğsünüzün yada biberon süt saklama poşeti ile buzluğa atarsınız ama çok yoğun gelmemesi lazım göğüs pedi kullanın üstünüz islanmasin