momof3 Merhaba hanımlar,öncelikle hamile değilim.8 ay 24 günlük bir kızım var.Ben ona bir kardeş istiyorum aralarında çok yaş farklı olsun istemiyorum😌 Anne olmanın zorlukları bile öyle güzel ki. Şuan eşim bazı sebeplerden ikinci bebeği istemediği için korunuyoruz.Korunarak hamile kalan var mı bunu merak ediyorum.Doğumdan sadece bir kere adet oldum geçen ay,dün tekrar olmam gerekiyordu.Biliyorum ilk etapta düzensiz oluyor adet döngüsü hemen düzene girmiyor ama şuan bir kaç belirti yaşıyorum ve acaba diyorum 🙈 Psikolojikte olabilir tabii 😝 Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin kızlar 😌
Gizem_miros momof3 canım ben 7 aylık oğlum var korunarak hamile kaldım sadece 2 kere ilişkiyle oda lavaboya gitti oğlum çok küçük ve hamileyim ama bunda şükür