tugcesakzci Babybal123 Sleepy bionatural ile başladım. Pişik, taşırma ve sızdırma yaptı. Molfixe geçtik şuanlık memnunuz
Ceviz6550 Babybal123 Molfix ile başlayıp sonradan sleepy kullandım iki çocuğumda bunda da geleneği bozmadım Molfix aldım duruma gore bakacağım sonrasında ben memnunum Molfix ve sleepy den sızdırma tasirma pişik vs. Yapmadı ki ciltleri çok hassastır benimkiler hemen tahriş olur ama bunlarda birşey olmadi
Tgce_28 Ben ilk kızımda sleepy le basladim onunla devam ettim hiç bir sorun da yaşamadık şimdi ikinci bebeğime de sleepy aldım doğum çantasında koydum onunla devam ederim
Ylzknn Babybal123 ben sleepy ile başlayacağım. İlk çocuğuma da sleepy kullandım. Diğer marka bezleri de denedim bunda karar kıldık.