Beni bilenler bilir hatta dün bir post açmıştım cuma günü bebeği baya küçük görünüştük doktor birdaha gel demişti haftaya pazartesi ama ben iyi değildim kendimi iyi hissetmemistim ateşim falan da yükselmisti eşimin ısrarıyla başka bir doktora daha gittim bugün kalbi durmuş dedi ve de hiç bir gelişim göstermemiş dokuz haftalıktık çok üzüldüm kürtaj termini verildi haftaya cumaya ama bu şekilde beklinilirmi ki hiç bilmiyorum