Arkadaşlar merhaba bugün akşam nst çekilmeye geldim kontrol amaçlı 2 cm açıklık varmış sancıda çıktı suan yatışım yapıldı 1 günlük gözetim altında kalacağım doktorum bebek daha küçük dedi. Sancılarım için sabaha kadar serum verecekler. Bir anda böyle olması beni biraz panikletti zaten 2 kez kordon dolanmış. Doktorum 37 haftaya kadar bekleyelim demişti şimdi 35+6 haftadayım başına böyle bi şey gelen oldu mı