Sevdanurr4 Kızlar suni sancı almaktan vazgeçtim dünden beri burdayım çocuk düşümedi suni sancidan öldüm artık almicam ne zaman etkisi geçer
Cinarsaitinannesi Sevdanurr4 kürtaja mi karar verdiniz sizin bebekte anomali vardı.ben suni sanci aldim ama sonrasi sezeryana döndüğü için çok uyusuk kaldim tam bilmiyorum o yüzden ne zaman geçer ağrı kesici taktılar mi size
Temmuzmucizesi26 Sevdanurr4 peki nasıl alınacak çocuk kuzum? Suni sancı da etkisi çok sürmez 6 7 saate geçer bence. Hastanede bana 4 saat aralıklarla vermişlerdi hemen geçiyordu etkisi
Sevdanurr4 Cinarsaitinannesi ya tekrardan ilaç verdiler açılmam yok 1 cm sadece dün gece annem sicak su döktü belimden assa çok iyi geldi o inşallah açılır dua edin sezeryan da risk var diyolar bilmiyorum denge bozukluğu rahim kaybetme gibi bide kendi doktorumuzla konusucaz
Sevdanurr4 Temmuzmucizesi26 banada 8 saat aralıklarla veriyolar tekrardan aldım gece ilaç alttan veriyolar ama açılmıyor 1 cm 3 gündür sezeryan da belli değil risk var diyolar doktorumla konusucam gece annem sicak su döktü belimden assa o çok iyi geldi gece çok rahat yattım ilk defa
Cinarsaitinannesi Sevdanurr4 ay canım o açıklamanın olmamasini bilirim ne agrilar cekiyoruz ama 1 cm bile ilerlemiyor Allah yardimcin olsun inşallah herhangi bir hareket yapmani onermediler mi
Temmuzmucizesi26 Sevdanurr4 bir an önce açılmam olur inşallah canım. Yürü hiç oturma bol bol hareket yap sancılar geldikçe yataktan tutunarak çömel kalk
Cinarsaitinannesi Sevdanurr4 hayırlısı olsun Allah bundan sonra sağlıklı bebekler nasip etsin inşallah
cnmannenm @Sevdanurr4 geçmiş olsun canım Allah im sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat ile kucağını doldursun dualarım seninle.