Benşm son bir iki aydır kıvrandıracak kadar çok ağrıyor reflü veya gastrit var büyük ihtimal ( gittim ama mide korucu verip yollamıştı ) az önce yine ağrımaya başladı yemekten sonra oluyor genelde me yersem yiyeyim ağrıyor. muzu dilimledim üzerine bir kaşık tahin bir tatlı kaşığı da tarçın koyup yedim yarım saat oldu ağrıdan eser yok bunu düzenli olarak yemeye çalışıcam sizlere de tavsiye olsun.