Semyil Merve95merve benim çin takvimimde erkek gösteriyordu ama bugün hastaneye gittiğimde doktor kıza benziyor dedi bu haftalarda yanılma payım oluyor dedi (12 haftalık) bebekte çok hareketliydi haftaya tekrar gidicem cinsiyet için
emirtimr1 Yaremm valla bende 13. hafatda kızdı 14. haftada kordon bacak arasında diye erkekde olabilir dedi doktorumuz yarın 17+2 ile öğrenicez bakalım😂😂😂
Yaremm emirtimr1 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼 belirtileriniz neler siz neler hissediyorsunuz
emirtimr1 Yaremm yani sadece koku hassasiyetim vardı 17. hafta itibariyle 2 kez kustum ve 14 haftadan beridir koku hassasiyetim de gitti ben cinsiyetle ilgili hiçbirşeyi yaşamadım ya😂 bana göre fark etmiyor cinsiyeti belki de ondan üstünde durmadım ama öğrendiğim andan beri hep erkek hissediyorum 😂😂🌸🙏🏼
Ceviz6550 Merve95merve 1-2dogru 3. De kız gösteriyor doktorumda kız dedi kesin 3. De doğru diyelim herşeyi kız olarak aldım diğer ikisi oğlum oldu ☺️
hellomama İlkinde de ikincisinde de tuttu, hatta bu ikincisinde kese şekli Çin takvimi rus takvimi kan değişimi hepsi kız diyordu 24 haftalığız hala kız diyor doktorlar 🙌
Sudenaz0105 Merve95merve ikincimde erkek dedi kızım oldu üçüncü kız diyor oğlum olcak ilikinde kız dedi doğruydu 50% atıp tutma işi😂