Yarın sezaryen günüm var doğumum olacak şimdi baktım hafif koyu renkli kahverengimsi akıntı gelmiş aşırı miktarda değil. Ne oluyor bu bilen var mı ? Çok sancılandım bugün herzamanki gibi,ne olmuş olabilir stres yaptım şimdi acile de daha yeni gitmiştim su azalması dışında sorun yoktu