Smyy60 inşallah inşallah her zaman duamda olucak yavrum😪kız kardeşim dr ona sordum da rahatsızlığını , fenilalalin diye bir aminoasit varmış parçalayamıyolarmış, özel maması varmış, büyüyünce de özel diyetleri oluyomuş.. doktorunuz zaten sizi bu süreçte daha doğru bilgilendirir, biz iyi düşünelim iyi olsun ,sağ selamet çıksında kurban olduğum, seni çok iyi anlıyorum Rabbim korktuklarınızdan emin kılsın, yavruya acil şifalar versin normal küvez sürecine bian önce dönsün inşallah.. güzel haberlerini bekliyoruz dualarımız onlarla🤲🏼