momofmychildren sabahları aç karnına va çok uzanmissaniz genelde düşük çıkabiliyor.Benim ki de o durumlarda hep düşük.Gun içinde 12/8 civarı.O yüzden sabahları kalkınca birkaç parça bir şeyler yemek,çalışırken tansiyon düşüklüğü hissedersem halsizlik içimin boşalması gibi şeyler ,tuzlu bir şeyler atıştırmak iyi geliyor.Tuzlu ayran gibi.