Test yapsam çıkarmı bugün 8. Gün geçen hafta salı çatlama gördüm
Musel ??????
Canım bir kaç gün daha bekle bence 14 gün diyorlar en kısa 10-11 gibi yaparsın bat ne zaman
Nzyl bat 23 mart ama ben adetim bitti 5. Gün çatlama gördüm ovülasyon kullandım
Nzyl 5 martta çatlamam oldu
8 gün biraz erken gibi geldi bana bir 2 gün sonra yapsan daha iyi sanki canım
Nzyl hafta sonuna kadar bekliyim o zaman