Nurklcc kürtajdan 1,5 ay sonrasında bile silik çıkmıştı betam daha düşmemişti vücut hala kendini hamile sanıyormuş normalmiş. Hamile olmadığıma da zaten emindim o zamanlar kürtajdan sonra korunma yasağımız vardı 3 ay. Yine de betanız düzenli artana kadar pek umut etmeyin sonrasında üzülürsünüz 🥹 hakkınızda hayırlısı