Ezomommy benimde 21 haftalıkken aynısı oldu. Aşırı kaşıntı, akıntı, yanma vardı. Kasıklarım da çok ağrıyordu. Gittim bu dönemde herkeste oluyor normal dedi. Yine de tahlil ve kültür alalım dedi. Enfeksiyon çıkmadı. Sadece az bili bakteri çıktı. Onda da tek kullanımlık toz bir ilaç verdi. Bol su içmen yeterli dedi.