Zeynepeymenyusuf Arkadaşlar ben 5 haftalık hamileyim ama sürecim hiç iyi geçmiyor son 1 haftadr aşırı bir sırt karın ağrısı ve baş dönmesi var 😔 resmen yatalak oldum sizinde böyle mi geçiyor? Ne zaman düzelecek ?😒
Ftrhn Zeynepeymenyusuf benim de daha çooo k yeni ilk gebeliğmden çok farklı kasık ağrısı bulantı ve bel ağrısı 😌
Seymagulsen Zeynepeymenyusuf Yaa yalnız değilmişim 6. Haftadayım ben de ama inanılmaz bi kasık ağrısı vajinaya doğru baskı ve ağrı var kalkamıyorum yerimden resmen normal mi bunlar acaba 🤦♀️
Zeynepeymenyusuf Ftrhn benimde aynı öyle ilk gebeligimden çok farklı normal mi diye Perşembe günü doktora gidecem 😏
Zeynepeymenyusuf Seymagulsen Seymagulsen Perşembe günü doktoruma gidecem normal mi diye öğrenmek istiyorum ama bende hiç bişey yapasm gelmiyor sürekli uyumak istiyorum 😌
Zeynepeymenyusuf Seymagulsen seni bilgilendirmeyi unuttum k.b Ben bugün kontrolüme gittim muayene olurken kist gördü doktorum solda kist varmış karın ağrım kasik ağrımin fazla olmasının sebebi buymuş 6/7 aylık olunca kendiliğinden geçiyormuş ama işte bu şekilde beni rahatsız edecek bir süre. Yapacak bişey yok Onun dışında bebişimin kalp atışları çok güçlü atıyormuş suanlik bebek iyi. ☺️
Ftrhn Zeynepeymenyusuf Zeynepeymenyusuf ama adet günüm geldi o yüzden sanki azaldı ağrı bide sık sık dinlenin bana o da iyi geldi
Seymagulsen Zeynepeymenyusuf Yaa benim kontrolüm haftaya valla öğrenirseniz beni de bilgilendirir misiniz 😊 benim de ilk gebeliğim böyle değildi bu haftalarda hiç böyle ağrılar olmamıştı korkuyorum bi aksilik mi var diye
Bengo Haftaya girdim bunları. Fazlasını yaşıyordum doktorum dinlenince geçiyorsa sorun yok bunlar çok normal demişti hala karın ve kasık ağrısı mide bulantısı hatta bazen mide ağrısı çekiyorum bol bol magnezyum içerikşi beslen
Betullkndl Bende 5+3 deyim yorulduğum zaman ve ayakta çok kaldığım zaman adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrıyor. Kanama olmadığı sürece normal dediler. İnşallah öyledir benimde randevum 20 martta
Zeynepeymenyusuf Ftrhn 19 aylık bir oğlum var tam hareketli döneminde elimden geldiğince dinlenmeye çalışıyorum ama çocuk olunca biraz zor oluyor 😌
Cansuypr Merhaba kızlar herkese hayırlı olsun, benimde 5+3 ağrım oluyor ayaktayken ve Protestan kullanmama rağmen bugün kahverengi lekelenme oldu gitmeli miyim dpktora
Zeynepeymenyusuf Cansuypr bence gitmelisin lekelenme bazen normal karşılanıyor ama bazende dış gebelik vs. Olabiliyor bence git tedbir amaçlıda olsa .