Aslında hurafelere inanmam ama hamileyken saç kesilmesinin iyi olmadığını söyleyenler oldu, çocuğun ömrü kısalır falan dediler. İçimde bir korku oluştu. Bu tarz şeyler duyanınız oldu mu veya sizler hamileyken saçlarınızı kestirdiniz mi/ kestirir misiniz? Zaten gür ve kalın telli saçlarım, gittikçe daha da zor oluyor bakımı ne yapsam bilemiyorum.