mrsdoruk Kızlar bir şey soracağım ikili tarama testinde sonuç çıkmış. Anlayan varsa ne demek yardımcı olabilir mi? PAPP-A:0,60 Serbest Beta Hcg: 0,17
alinci01 mrsdoruk canım sonuçların nasılmış doktorun ne dedi? Benim PAPP-A değerim yüksek çıktı 1379,8 bormal mi ki
mrsdoruk Canım öglen 3 buçukta ögrenecegim sonucu buradan haber veririm sana da :) doktoruna gösterdin mi sonuçları
alinci01 Yarın gidecektim doktora ama bugün gitmeyi düşünüyorum,çoğu kişinin daha farklı çıkmış durumu aklıma takılacağına gideyim diyorum
mrsdoruk alinci01 kız benimde ilk gebeligim her sey allahtan bize önlem alması bilgilenmesi düsüyor :)
mrsdoruk alinci01 aldım sonucumu canım hicbir sıkıntı yokmuş Rabbim bizi altından kalkamayacagımız seyler ile sınamasın 🙏🏼
erda mrsdoruk alinci01 bende bugün doktora gösterdim güzel risk yok 13 haftada yaptırmıştım şimdi 16 haftadayım dörtlüyü de yaptır dedi size de öyle bir şey dediler mi
Leylanuray Bende pazartesi kan verdim ultrason da 1.28 çıktı iyi dedii hayirlisiyla su sonuçta çıksaydı
mrsdoruk Leylanuray çıkar canım benim içini ferah tut bunlar sadece olasılık bizde elimizden geldigince bilgilendirmeye calısıyoruz kendimizi ☺️ Ultrasonda sıkıntı cıkmadıysa kanda da cıkmaz
mrsdoruk erda canım ben suan 14. Haftadayım demedi haftaya bi daha gidicem kontrole belki ister ama ikilin temiz cıktıysa cokta gerek yok diye biliyorum ama tabi doktorun bizden daha iyi bilir onun yerine detaylı ultrasona girmeyi öneriyorlar
alinci01 erda bana fetal eko ve çocuk kardiyolojisi için gün verdiler 2 ay sonraya onun dışında başka birşey demedi
erda mrsdoruk detaylıya da randevum var doktorun bilgisi var bende öyle biliyorum hatta sonuçlarımda Risk değerinin altında yazıyor anlamadım
mrsdoruk erda bir daha sor doktoruna canım kimş doktor iyice net olsun her şey diye de yönlendirebiliyor bakalım haftaya bana ne dicek yine burdan yazarım zaten kızlar sizs ☺️