Ozbekasena Smys 5+4 dün çok az bı şekilde bugün açık kahve jel gibi oldu başka yok ama çok huzursuzum doktorum Depot iğne yaptırdı corasbin kesti tüp bebek benimki çok korkuyorum
aslan1905_ Hafif kahve rengi ise sıkıntı yok. Doktorlar yerleşme lekelenmesi diyor. Rengi çok önemli kırmızı ise acil doktora gitmelisiniz
Smys aslan1905_ Hafif pembe şekilde geliyor acile geldim alttan baktı beslenme kordonuda olusmus nokta olarak bebeğide gösterdi ama bebeğin eşimi göremedim dedi o ne oluyor
Smys Ozbekasena ben bugün kendi doktoruma Cıktım kanama gözükmüyor kesenin etrafında dedi büyük ihtimalle yerleşme lekeleri gene her ihtimale karsı ilaç yazdı bence canınızı sıkmayın bu zamanlarda koyu renkte olmadığı sürece sıkıntı yoktur diye düşünüyorum