Herkese selam hayırlı ramazanlar 🌙
Kızlar benim geçmek bilmeyen idrar yolu enfeksiyonum var gebeliğimin başından beri şu an 36 haftalığız. Kaç kez fitil ve tek kullanımlık tozlardan verdi dr ama geçmek bilmedi dün antibiyotiğe başlayalım dedi ama benim mideme çok ağır geliyor antibiyotikler mide koruyucu ile birlikte kullan dedi panto mide koruyucu verdi sabah aç karnına aldım kahvaltıdan sonra da antibiyotiği içtim birkaç saat içerisinde mide bulantım başladı sonunda dayanamayıp kusmak zorunda kaldım. Şimdi merak ediyorum kullansam mı kullanmasam mı korkuyorum tekrar böyle olursam diye çok kötü bi bulantı geçmek bilmiyor midem ekşimiş gibi hissediyorum. Sizde bu durumu yaşadınız mı?
Devlet takipliyim haftaya kadar dr a da soramam ne yapacağımı şaşırdım 🥺