Gulluuuuu bende 26. Haftadayım aynı sıkıntı var iki gündür, ayakta yorulunca rahmime çok baskı yapıyor ve arada batma oluyor gibi.. bende çok kararsız kaldm gidip gitmemekle, yarın durumuma göre bakıp daha kötü olursa gitmeyi düşünüyorum. Bugün farkettim ki karnımda baya büyümüş bu bir kaç günde bile o yüzden büyüdüğü için mi bu tür ağrılar oluyor diye düşünmüyor değilim.