Beybb Merhaba arkadaşlar bugün doktor 26 haftalık bebeğimin kafasıni 30 haftalık olarak ölçtü,aynı durumu yaşayan var mı
Yildizt Beybb o genetik oluyor biraz canım birde ultrason her zaman bir tık fazla ölçüyor sağlığı yerindeyse hiç problem yapma karın çevresi ileride olsaydı şeker derdim ama kafa tamamen genetik