Kızlar herkese iyi akşamlar. Kısaca anlatıyorum; adetime 3 gün var bugün itibariyle, 5 gündür adet olur gibi kasıklarımda böyle üşütünce tuhaf bir ağrı olur ya öyle bir ağrı vardı. Regl düzensizliği hiç yaşamadım hayatım boyunca. Sizleri detaya boğmak istemezdim ama özür dileyerek; bugün kahverengi sümüksü bir akıntı geldi ve adetime dediğim gibi üç gün var hiç böyle olmazdı. Şu an ağrım sızım yok. İdrar testi negatif geldi. Benim bu konuda hiçbir deneyimim yok. İki ay önce kimyasal gebelik geçirdim onda da hiçbir şey hissetmemiştim şansa öğrendim günüm geçince. Bu yerleşme kanaması olabilir mi ama test de negatif ümitlenmek çok kötü maalesef