Merhabalar benim de değerlerim aynı sizinki gibi çok az artarak ilerliyordu 4.haftada, hatta bende bu değerlerde tüpte minik bir nokta gördüğünü düşünmüştü doktor hemen yatış vermişti artık dış gebelik neredeyse kesindi çok ağlıyordum ilaçla mı operasyonla mı düşürüleceği planlanırken beta düzenli artmaya başladı ve rahimde kese 1300 betada göründü şuanda da çok şükür gebeliğim sağlıklı ilerliyor bu artış normalde iki kat olması gerekirken her bünye ve bebek aynı değil lütfen moralinizi yüksek tutmaya çalışın