Hayırlı ramazanlarrr . 6 günlük 2.kız annesi olarak doğum hikayemi paylasmak istiyorum çünkü paylaşmayı çok beklemiştim…öncelikle ilk kızım suni ile normal olmuştu.. amaaa 2. Kızım makat geliş olduğu için normali kabul etmedi ve sezeryan günü verdi ve o gün gelip cattii… Sabah erken saatlerde gittim hazırlıklar yapıldı serum falan önlük giydirildi sonta takıldı(hiç acılı bir işlem değildi çok korkuyordum) ve sıra bana geldi amaa en çok düşündüğüm beni bekleyen kapıda ilk kızım dı onu öptüm kokladim ağladım.. amaliyathaneye girdimm beni stres panik bastı herks sakinleştirmeye çalıştı vee o meşhur belden iğne yapıldı(kendinizi hiç kasmayın sinek ısırıyor gibiii)hemen yatırdılar beni ve işleme koyuldular 5 dk sonra bebeğimi gördüm Allah’ım herşey bitti sankii dikim falan derken çok az sürüyor odaya aldılar benii ilk kalkıştan çok korkuyordum onuda atlattım çok şükür… Rabbimm kimseyii bu yolda koymasinn yardım etsin