Denizanne ben de 21 haftalık hamileyim ilk zamanlar resmen bıçak gibi saplanıyordu idrar yolu iltihabı çıktı şuan şükür bitti fakat 11. Ve 13. Ve 15 haftalarda kanamalarım oldu şuan çok rahatım iltihapda geçti kanama da yok. Ama istersen Bi idrar yolu tahlili yaptır yok ise normaldir çünkü ilk haftalarda hep bir ağrı oluyor 17. Haftadan sonra hepsi geçiyor.