Nazli_004 Başı aşağıda hickirdigini hissediyorum çok tekme atıyor sizde hickiriklari hissediyormusunuz
MorKelebek54 Nazli_004 28. Haftada mi ne hissetmeye basladim bende ilk karim boslugumda hissettim bildigin icerden kalp atisi oluyodu bariz hissediyodum disardan da goruluyodu son zamanlarda kasiklarimda hissediyorum 32. Haftadayiz basi asagida ki demek oluyo kiz bu ankamadim suan
Feras23 Nazli_004 26 haftadayim arada böyle ard arda vuruyor ama öyle bişeymi tam olarak nasil bi his 😍
Nazli_004 Elff0 kabin hani ritmik atar değil mi karnınin içinde de ritmik şekilde tekmeye benzer ama çok hafif sallantı hissedersin tekme sanarsin ama halbuki hickiriyordur kızımda da hissediyordum oğlumda da hissediyorum her gün 2 defa hickirigi tutuyor
ateenmommy 35+2deyim, ben de sizin zamanlarınızda hissetmeye başladım hıçkırıklarını, insana çok tatlı geliyor 😂❤️