metemom_ Yaradan hamilelere gebelik süresince farz kılmasa da(kaza yapabilir) , sonradan kazasını yapınca ramazanda tutmuş sevabı verse de ,
Efendimiz (sav)“ Kolaylaştırın zorlaştırmayın,..” dese de,
Doktorum önermese de , açlık susuzluk gebeliği etkilese de çok kararsız kalıyorum, günahı olmayacak biliyorum ama çok vicdan yapıyorum🥲 kendisi tutunca sorun olmasa da, beni tutmaya teşvik edecek, karşılacağım olumsuzlukların vebaline girecek, tavsiye verecek cengaver annelere ihtiyacım var🙏 sizce tutmalı mıyım diyin hele 🤦♀️ te Allahım hani Bi değil beş değil arama butonuna yazarak önceki soru ve yorumları da görecekler hani yok illa kendilerine ayrı yorum ayrı hikaye.. şimdi okuyacaklar kalpleri kırılacak beni de günaha sokuyorlar ama ne cesaret kardeşim önerebileceğimiz tek şey dinen tutmamamızda günah yok, nasıl gönlü rahat tavsiye edebiliyorlar bu vebali göze alıyolar anlam veremiyorum.. tutan tutsun beni ilgilendirmiyor kesinlikle ama karşındaki insanın bedeni senin bedenin değilken tutmaya teşvik edenler daha çok sevap kazandıklarını sanıyorlar ama bir bebeğe bile sebep olmaları yeter artar bile kendilerine