Ben 3. Ayın sonuna kadar kahverengi akıntı sorunu yaşadım. Her gittiğimde doktor ultrasonda kanamanın gözükmediğini ve korkulacak birsey olmadığını söyledi herhangi bi ilaç da vermedi. Ama insan illaki tedirgin oluyor. Kötü birsey yoktur inşallah ama gidin içiniz rahatlasın