Bende 38+2 haftalık gebeyim buqün muayene için hst gittim ve doktor bebeğin suyunun azaldığını söyledi bizi ildeki hastaneye sevk etti gittim muayene oldum Dr. Herhangi bir sıkıntı görmedi çok şükür makinadan mı kaynaklanıyor bilgisinden mı bilmiyorum