Sevdaertem arkadasima da oyle dediler , reddetti test yaptirmayi neden yaptirmadin diye sormustum o benim cocugum her sekilde kabulum diyelim ki engelli aldiracak miyim hayir o yuzden onemi yok benim icin dedi ve oglu dogdu masallah dunya tatlisi cok saglikli akilli bir cocuk oldu 2 yasinda , bu durumu kendi doktoruma sordum en az risk tasiyan durumdur kalpte parlaklik cok sık rastlariz dedi o yüzden canini hicccc sıkma dua et 🤲🏻❤️ saglikla dogsun, dogacaktir da🤲🏻
Amniyo sentez keseden şiringa ile alinan kesedeki sudur cok riskli dogru yapilmazsa sonuçları iyi olmuyormus saglikli bebegin kesesi deliniyomus onun yerine cetal dna yaptirin o zaman