Nidaanur çünkü bebeğe zararlı. Bütün gün bebeği aç, susuz bırakıp iftar saati 1 öğün ile birden yüklenip şeker ve tansiyonunuzu oynatıyorsunuz. Bu çok bilmişlik değil, post sahibi hanımefendinin söylediği sizce normal bir durum mu? Bebeğin açlıktan hareketsiz kalması? Dinimiz hoşgörü diniyken ve hamileyken/emzirirken tutmayı zorunlu kılmamış, kazasını tutmamızı bize hak görmüşken bu inat niye? Bu çok bilmişlikse iyi ki çok bilmişiz.