Svncezo fetal DNA ya sıvı ikili tarama yüksek çıkıyorsa önerilir. Mesela benim yüksek çıktı ben fetal DNA yaptırdım. Doktorlar bu testle de para aldıkları için testten hemen önce sizi yönlendirmiş olabilir. En iyisi farklı doktora devam etmek. Benim yüksek çıktı down sendromu olabilir dedi ondan yaptırdım. Bugün ayrıntılı ultrason yaptırdım doktora da söyledim test yüksek çıktı fetal DNA yaptırdım dedim sorun çıkmadı dedim. Sıvı alalım mı dedi hayır dedim. Sıvı alımı bebeğin yaşadığı sıvıdan alınıyor. Küçücük bir hata sıvıyı patlatabilir ve patlarsa bebek yaşayamaz ya doğum yaparsınız ya da bebek ölür doğumda da küçük olacağı için yaşaması düşük ihtimal. Bu yüzden başka doktora gidin test yaptırın yüksek çıkarsa fetal DNA yaptırabilirsiniz. Ama diğerine risk olmadığında hiç gerek yok en en en son evre belki de.