Lykiav canım bu çok değişken.. ben gebeliğe karar verdikten 1.5 sene sonra kimyasal geçirip 1 sene sonrasında gebe kaldım. ama benim gebe kalamamın bilinen tek sebebi çok fazla üstüne düşünüp stres yapmış olmamdı.. lütfen stres olup da süreci daha da uzatma. her şey yoluna girer. Rabbim kucağını tez zamanda doldursun