kamergg İlk öğrendiğimden beri aşırı bulantılı geçiyor hamileliğim. Prilam kullanıyorum buna rağmen günde 4 5 kez kusuyorum. Hiçbir şey yiyemez yerimden kalkamaz oldum. Enerjim hiç yok. Prilam başta iyiydi son zamanlarda böyle olmaya başladı. Normal mi sizce?
Aser5234 kamergg bende oyleyım 10 haftalıgım ılk başta bana prilam ıyı gelıyor du sımdı etkı etmıyor artık kusmaktan yıprandım 🥲
tgbmerve kamergg normal bacım 16 da bitti , hicbirsey yemeden su bile kustum , çubuk kraker , yeşil elma , eti gong , ekmek siyah zeytinle geçti 4 ayım 🤐🤐🤐prilam işe yaramıyor diye içmedim bir gün aman Allahım diyorum birnebzede olsa ise yariyormus
aysegul1122 kamergg prilam bir yerden sonra parol etkisi yaptı bende de. Hiç faydasını görmüyordum. Doktorunla konuşursan daha efektif bulantı ilaçları verebilir. Bana emedur ve dramamine vermişti. Bir de hemşire arkadaşımın önerisi ile çok kötü olunca onzyd kullandım. En hızlı onzyd kesiyordu zaten kemoterapi alan hastalarda kullanılıyormuş ağırlıklı olarak, doktorum onzyd için çok olumlu değildi. Çok kullanmadım zaten 4-5 tane belki. Dediğim gibi doktor önerisi ile başka ilaçlara geçilebilir. Prilam ilaç değil de takviye gibi daha çok. En zararsızı o diye ilk tercih ediliyor. 15. Haftada geçti benim ve açılan iştahım ile verdiğim kiloları aldım hemen 🙈 sizinki de en yakın zamanda geçer umuyorum ki
Nidaanur kamergg aynı durumdayız. Doktorum prilam işe yaramayınca zofer yazdı oda etki etmiyor. Kusmalarım devam ediyor.Maalesef geçmesini beklemekten başka çözüm yok gibi. Düzgün bişey de yenmiyor. 🥺
Merve_31 kamergg kamergg aynı şekilde bende 11+2 ve asla geçmeyen kusma ve bulantı gerçekten çok yoruldum prilam hiç bir işe yaramıyor doktorum başka bir ilaç daha verdi ama eczaneci onun uyku için olduğunu söyledi kararsız kaldım kullanıp kullanmakta.