Esrasnyz23 27 haftalığım dün ilk gün olduğu için tuttum bugğn kontrolüm vardı plasenta aşağıda olduğu için doktorum istemedi hızlı kilo aldıralım ne olur ne olmaz dedi o yüzden tutamayacağım. Doktorunuz tutabilirsin derse tutarsınız ama başka türlü önermiyorum, ayrıca haftanız da önemli birçok hoca sadece 2. Trimesterda tutulabileceğini ilk ve son trimesterlerde bebeğin sağlığı açısından tutmamanın daha iyi olduğunu söylüyor