Snglflz 39+3ten selamlar canlar sabah 8.20 de uyandim ağrim falan yoktu 5 dakika oncede tuvalete gitmiştim idrarimi yaptim odaya geldim bir baktim ki birseyler sızıyo acabami dedim neyse tekrar tuvalete gittim belki yine idrardir diye yok durmuyo surekli sıziyo neyse dusa falan girdim abdestimi aldim evi falan toparladim nişanım geldi ama hala agrim yok sonradan belimden vurmaya başladi kasiklarim falan ağrima basladi hastaneye geldik alttan muaeyene ettiler aciklik 1 parmak yatis yapildi bekliyoruz dualarinizi bekliyoruz 🙈😊😂🤣😍
Nazz25 Snglflz masallah agrini biraz evde cekmek iyi diyorlar cook guzel dusunuda almussun rabbim bir avazda kucagina vermeyi nasip etsin insallah
Anacsevgidolumelek Snglflz aay ben heyecan yaptim resmen :) Hadi Allah bir avazda kurtarsin saglikla sihhatle gelsin yavrunuz :)
MeltemmB Snglflz ennn kolay en sağlıklı şekilde kurtarsın rabbim. Bir hamile olarak seni anlamak çok daha kolay. Bende bekliyorum ama henüz gelmedi. Korkuyorumda.. o an benim içinde dua et . Kolaylıkla alayım yavrumu kucağıma. Çok ağrılarım var 😔
Sudecan2149 Snglflz Canım benim Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah çok güzel bir duygu😍
Minnakelifim Snglflz cok sevindin canım darısi basıma 40+5 oldum 9 gun once nisanım geldi ama daha tik yok 😂
ilkim19 Snglflz çok heyecanlı yaaa 😍 Rabbim tez zamanda kurtarsın sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗🤗