Kizlar 22 haftalığım simdiye kadar hep plesanta ön duvardaydi bugun gittigimde aşağıya dogru uzanmış dedi perinatolojiye yönlendirdi. Neden olur bu diyede sormadim tutuldum o an. Bunun sebebini bilen var mi yani ne sebep olmustur asagiya inmesine benden mi kaynakli yoksa herkeste olabilecek bi durum mudur?