Busssx seviksongul 3 hafta önde gidiyordu 38+5 doğum yaptım sezeryan kendine kalsa 40 a kadar gelmezmiş doktorum öyle söyledi iri bebek olduğu için sezeryan oldum
Sankus seviksongul benim bebeğimin de hem baş hemde.karin çevresi 25 haftadan 34 e kadar önden gidiyordu sonra haftasını yakaladı merak etme son haftalarda haftasini yakaliyo su an 39+1 kendi istegimle yarın sezeryen oluyorum normal doğumdan korktuğum.icin
Hilaldabaan seviksongul benimki de öyle erkek bebiş kafası önden gidiyor doktor genetikle alakalı dedi biraz da ama babasının kafası büyük 😂🥹
Beybb Merhaba benim bebeğimin de kafası 3 hafta önden gidiyor doktor riskli gebelige sevk etti ,sizinki etmemişmiydi
seviksongul Sankus 38 haftalığım 2 hafta önden gidiyor kafası merak ettim doğum ne zaman olur diye doktorlar bişey demiyor
Sankus seviksongul doğumu etkilemiyo zaten haftasında doğur benimki dediğim gibi 36 haftaya kadar hızlı kilo aliyodu karını kafası iki hafta önden gidiyodu sonra tam.haftasini yakaladı 39+1 normal doğum için hiçbir sıkıntımız yok ben kendim.normalden korktugum.icim.sezeryana karar verdim
seviksongul Hilaldabaan sana denilenin aynısı banada dendi canım benimki de erkek 🙈 siz kaç haftalıksınız
Hilaldabaan seviksongul ben 30 haftalığım canım doktorum benim kızımda iki hafta önden gidiyordu dedi ama insan bı düşünüyor korkuyor ama doktor genetik dedi bir de galiba erkek bebekler böyle oluyormus 😂🤭