O kadar haklısınız ki. Tüp bebekle bebek sahibi olmak isteyen, ya da evlat sahibi olup karnında veya dünyaya getirdiğinde kaybeden o kadar kadının olduğu bir uygulamada böyle başlıklar görünce şımarıklıktan başka bir şey olmadığını düşünüyorum. Nispet yapar gibiler şaka gibi.