Momss13 ben 33. Haftamdayım, hala mide bulantım olabiliyor. Kendimi çok kusturmuşluğum var rahatlamak için, sizi çok çok iyi anlıyorum. Bazı şeylerin doğrusu - yanlışı olmayabiliyor maalesef. Bir problem de yaşamadım çok şükür. İnşallah çabucak geçer sizin bulantılarınız uzun uzun çekmezsiniz