Kişiden kişiye göre değişir, benim hiç şişkinlik, ödem gibi problemlerim olmadı. Ama bu normal, sanırım burun büyümedi burun içi kılcal damarların kan hacmiyle genişlemesinden kaynaklı oluyormuş. Doğumdan sonra geçecek bir şey, canınızı hiç sıkmasın bu durum. Eminim hamilelik ayrı bir güzellik katmıştır güzelliğinize ❤️