On-Fr-Tu 38+2 doğum yaptım sabah 10da. Çocuk ciğerinde su var dendi ve yoğun bakıma alındı .başına gelen var mı moralim çok bozuk lütfen yazın . 1 hafta kalacak
Minigiim-vebenn52 On-Fr-Tu korkma canım su yutmuş bebek o yüzden korkma hiçbir şeyi yok ciddi hemen kavuş inşallah hayırlı olsun