Pnarmom888 Benimde var 100lerde eve geldik şuan doğum başlar mı acaba açıklık yok nst sanci gozukuyo ama sancimda yok tecrubeli olan var mı 37+5 haftada bu şekilde doğum olur mu
Busramom07 Bebisbg34 yani 160 üzeri doktor dedi ama sıklığa da bağlıymış hani ani gir çık sancılarda olabilir
Sureyya1 Bebisbg34 acikcasi nst biraz degisik bi olay bence benim sancim 60 cikmisti ben hic hissetmemistim dedim heralde az agriyla dogurcam iyi bari dedim. Ama dogum baslayinca nisanim gelince nst 10 cikiyor ama benim agrim fena hissediliyordu zaten en son nst 100 cikmisti dogum olmustu
Esrchn14 Taco yazan sancidir , diğeri bebeğin kalp atışı. 65 normalde fazla bı sancı 100 sinir diye biliyorum hissetmeniz lazm ama hissetmeyen çok kişi var